Monday, August 9, 2010

2x years of my life hating the world for refusing my dreams. 2x years wondering why I am a person steeped in negativity, distrust, insecurity and jealous. The answer in some ways I know, but I dont wanna accept it completely and easily. I'm in love. Never thought I feel this way , is supposed I should to be happy to have found the person that I was looking for ... But .... do not, in me round the ghost of jealousy and insecurity, I am not a woman capable of awakening love in someone. I feel like this , through my fault because my insecurity, my fear of not being loved makes me to see ghosts where there are non. My mind plays another trick on me but ... how do I get out of this? I wish I could but I can not enjoy it, I feel that I can never express my feelings, fear is a dangerous enemy and I'm not ready to face him yet......


2x años de mi vida odiando al mundo por negarme mis sueños. 2x años preguntandome por que soy un ser impregnado de negatividad, desconfianza,inseguridad y celos. La respuesta en cierto modo la sé, pero no quiero admitirla completamente y tan facilmente.
Estoy enamorada. Nunca pense sentirme asi como me siento, se supone que deberia estar contenta por haber encontrado a la persona que tanto busqué...pero....no, dentro de mi ronda el fantasma de los celos y la inseguridad, no me siento una mujer capaz de despertar amor en alguien. El me atrapo como nadie nunca lo hizo, y creanme que se de lo que estoy hablando. Pero tambien confieso que me siento asi , por mi culpa porque mi inseguridad , mi miedo a no ser amada me hace ver fantasmas donde no los hay. Mi mente me juega otra mala pasada pero...como hago para salir de esto? Desearia poder disfrutar pero no logro hacerlo, siento que nunca podre expresar mis sentimientos, el miedo es un enemigo peligroso al que aun no se como enfrentar

No comments:

Post a Comment